اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سیاسی‌ترین فیلم سال در اصفهان اکران می‌شود

«دیدن این فیلم جرم است» پس از بایکوت حالا روی پرده سینما

فیلمی که بایکوت شده بود روز دوشنبه 6 اسفند ذر اصفهان اکران خواهد شد.

«دیدن این فیلم جرم است» پس از بایکوت حالا روی پرده سینما

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فیلمی سیاسی که بایکوت شده بود در تاریخ 6 اسفندماه روز دوشنبه برای همه مردم و همچنین فعالان فرهنگی اکران خواهد شد.

اکران سیاسی‌ترین فیلم سال در اصفهان با عنوان «دیدن این فیلم جرم است» 6 اسفند خواهد بود؛ این فیلم به کارگردانی و نویسندگی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه ساخته شده است، «دیدن این فیلم جرم است» با ژانری سیاسی محصولی از سازمان سینمایی حوزه هنری سوره است.

امیر آقایی، لیندا کیانی، مهدی زمین‌پرداز، حسین پاکدل، محمود پاک‌نیت، حمیدرضا پگاه، احسان امانی و احسان شیخی بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند؛ در خلاصه داستان این فیلم آمده است که «فقط یک فیلم پنج دقیقه‌ای می‌خواستم تا بعداً بتونم از زنم و دخترم دفاع کنم ولی امونم ندادند... صدای آژیراشون داره نزدیک میشه، الان مثل مور و ملخ میریزن اینجا...».

به گفته منتقدان اغلب کسانی که از این فیلم حمایت می‌کنند فعالان فرهنگی هستند؛ بزرگ‌ترین خطر این فیلم همان نگرش‌هایی است که در فضای مجازی وجود دارد که برخی فعالان فرهنگی با گرایش انقلابی از آن تمجید می‌کنند وگروهی دیگر فیلم را اثری تفرقه برانگیز توصیف می‌کنند.

انتهای پیام/63089/ص10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول